Time for a little roadtrip..

Zondagavond kwamen we hier aan, in Seminyak, ik ben vanuit Keramas helemaal op m’n gevoel gereden en het is me prima gelukt haha. Niet een keer verdwaald. De rest van de groep is naar Padang Bai daar twee nachtjes slapen, maar daar hadden wij niet zon zinin. Ik wilde surfen haha.. We slapen nu in een hotelletje bij zee waar ik vorig jaar ook met Toob even sliep. Morgen heb ik afgesproken met Midun, lekker surfen! We zijn net lekker uiteten geweest, ik had zon honger dat ik een hele pizza in m’n eentje naar binnen heb gewerkt. Meer dan dat ik heel deze week heb gegeten haha! Jammie! Omdat ik nog moe ben van de klim van vannacht lig ik nu al lekker in bed te chillen. Jaco is met een vriend van haar die we tegenkwamen. Morgenavond is het plan om richting Jimbaran of Belangan te rijden en dan daar een nachtje te doen. Eventjes kijken..

Anders rijden we terug richting Keramas en zoeken we daar iets leuks. Homestays en hostels zijn niet zo duur voor een nachtje, meestal 100 of 200 pp, dat is tussen de €6-12.

7 april.
Ik lig lekker op eens strandbedje naar de surfers te kijken. De golven lopen wel redelijk vandaag! Het is opkomend dus ik wil zo een board gaan halen. We zijn bij midun. Het was heel gezellig net, hij vond het helemaal leuk me weer te zien. “Heey bro how are youu”? Haha. Rare rasta. Hij gaat zo gezellig mee surfen. Er is hier niet zo veel veranderd in een jaar. Alleen een heel groot nieuw hotel en het strand is wat schoner lijkt het. Verder is het same old same old.
Ik heb net bij een mevrouwtje 20 super schattige armbandjes gekocht voor iets van €5 die ik deze week in m’n kaarten op de post zal doen. Zijn zo licht dat ik denk dat het wel kan. Er lopen hier super veel vrouwtjes op het strand die vanalles aanbieden. Ik vind die armbandjes meestal echt leuk, maar ik mag niet alles kopen van mezelf haha. Sowieso kun je hier heel leuk winkelen.
Ik ga straks eventjes ‘voor-shoppen’ voor m’n verjaardag haha. Op m’n verjaardag wil ik in een heel lekker hotel met een bad en een nutella stokbroodje als ontbijt en dan lekker de hele dag surfen en dan winkelen voor mezelf.. Haha. Nu al zinin. En Toob is hier dan ook net, yeay! Lekker samen op onze verjaardagen. Bali birthday!
Midun heeft nu een board voor me dus we gaan lekker het water in. Ik heb lekker m’n surfpakje aangetrokken zodat m’n buik en heupen niet zo blauw worden haha. Surf’s up! X

I had a fun surf! Het is nu al 5 uur, dus we moeten zo alweer gaan rijden. De golven waren lekker! Anders dan in Keramas maar wel chiller voor mij. Geen reef haha. Na een tijdje werd het een beetje windy dus minder lijn, maar gewoon lekker! Ik was vannacht nog steeds ziek dus ben nu wel weer moe. Hopen dat rijden richting Jimbaran soepel gaat! Eerst nog eventjes winkelen nu.. 🙂

Dinsdag 8 april.
Goodmorning Sanur! Haha. We zijn nooit in Jimbaran aangekomen. Verkeer die kant ook was zo crazy dat we zij omgedraaid. En omdat Sanur op de route naar thuis ligt leek dit me ook wel leuk. Navigeren ging op z’n femmies. We moesten naar Sanur beach; de zon gaat in seminyak onder in de zee, dan gaat ie in Sanur dus onder in land de zee is rechts. Haha yeah right.
Gisteren zijn we lekker uiteten geweest, ik kan nog steeds niet eten dus dat is wel jammer. De vriend van Jaco is nog steeds deel van ons reisgezelschap. Wel grappig.. We moeten vandaag om half4 terug zijn in Slukat om les te geven dus rond 2uur gaan we rijden denk ik.. Lekker op tijd aankomen. Zometeen hier nog even rondstruinen en op het strand liggen en dan gaan. I’m hungry. Heb zinin nutella haha. Of hagelslaggg mhhh!

Ik krijg nu een heel lief onbijtje van onze mevrouw van de homestay. Heel schattig. Haar kindjes helpen. Hoe lief de mensen hier zijn blijft me verbazen! Heerlijke sfeer hangt er. Ik ga nu de rest uit bed sleuren en dan gaan we weer richting home, we gotta teach!